2 av mina 8 älsklingar <3



Tyckte att mina bäbisar var värda att få va med lite i bloggen, bara för att dom är så mysiga ^^
Det här är Spyro (till vänster) och Speedway (till höger) 2 av 3 leopardgeckohonor. Dom har en hankompis också, men han och den tredje honan är lite vilda i huvet så jag kan inte hålla i alla samtidigt, tyvär. Men dom kommer på andra kort senare :) 
Jag köpte Spyro när jag var 8, och Speedway fick jag i 9årspresent. Jag vet inte riktigt hur gammal Spyro är för hon var fullvuxen när jag köpte henne. Jag tror att hon är ganska gammal för hon är väldigt slö. Men dom lever i 20 år (!!!) så jag hoppas att jag kan ha med dom när jag flyttar ^^ Fast kanske inte Spyro :(  
Speedway var unge när jag fick henne och då var jag 9, nu är jag 14 så 5 år. Men det tråkiga med Speedway är att hon ser så dåligt (jag vet, det ser ut som hon ser prima på bilden, men hon är väldigt vinnögd!) så hon ser aldrig maten. Och dom äter levande mat, syrsor, så hon hugger alltid brevid,  över, på andra sidan syrsan eller för långt ifrån :( Man får stoppa upp den i ansiktet på henne för att hon ska äta, men hon äter den bara om hon fattar att det är mat, och det är svårt att få henne att fatta det :(

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Speedway ler mot kameran X)

2010-08-21 @ 13:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0