Annas lista + Jarrod Mattew ^^

Snart är det skola igen, och det suger. Jag får ont i magen och jag kan inte ha lika kul (inte ens med Astrid och Signe!!) typ i 2 veckor innan skolan börjar för det är så fucking jävla prison! X( Så jag tänkte försöka antränga mig och hitta på bra saker med skolan, men inga dåliga saker som Signe gjorde för den listan blir flera mil...
Aja här är det som jag kan komma på inne i min blockerade lilla järna

1. Vi ska ha hemmkunskap
2. Vi ska ha C-språk
3. Vi ska ha 20 minuter mer bild i 8:n <3
4. Vi får en ny och rolig mentor
5. Man får se om någon av killarna i klassen har mognat, men antagligen inte för det har vi trott efter varge sommarlov sen 5:an :(
6. Man får se om det kanske har börjat nån ny i nån annan klass som är mogen och snygg och gillar bra musik och har snygga kläder och mysit hår och söta ögon och fin mun och gulli näsa och heter Jarrod Matthew och gillar mig...
7. Hälgerna blir gudomligt sköna

Ja men 7 grejer är väll inte så dåligt för att vara mig!? ^^  Fast i och för sig nr 5 går över efter dom första 2 minuterna och man blir irrriterad på att dom fortfarande är lika fjortis som dom alltid har varit och alltid kommer att vara. Och nr 6 skulle aldrig på världskartan hända, fast om det skulle hända så skulle det göra skolan värd att gå upp till. Men nu kommer jag hoppas så mycket på att kanske inte just Jarrod Matthew utan nån annan nästan likadan ska börja så jag kommer bli så ledsen när jag inser att det inte har börjat nån sån
Aja men det är 5 grejer som garanterat gör det roligare att börja iaf ^^



♥♥

Det här är den första videon jag såg med honom och jag skulle ha trillat av cutenes om jag inte redan låg ner ... + att det är en väldigt bra låt ^^      <3<3<3<3<3

http://www.youtube.com/watch?v=gKbDvVAMBSA

<3
<3

/Anna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0