Fredagstips

Nu är fredag slut så nu måste jag lägga ut ett tips, hoppas Astrid och Signe är ok med det, ett filmtips får det bli :The butterflyeffect! Den handlar om en kille som har en sjukdom som gör att han kan gå tillbaka i tiden och ändra på småsaker som gör att han ändra framtiden^^ Men det blir aldrig bra för honom och han åker tillbaka flera gånger och ändra massa saker så det blir ännu mer fucked up. Den är faktist jättebra, även om det kanske inte låter som det^^ Det är en favoritfilm för alla tre ^^ /AnnA ^.^

Kommentarer
Postat av: klara

Den får jag nog ta och se:) kul att ni skaffat blogg, jag ska följa den så bra jag kan!kramis<33

2010-08-14 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0