I Annas garderob ^^



Japp tänkte att att jag skulle lägga upp nått från min garderob eftersom bloggen faktist heter I vår garderob, fast det är igentligen fel, för vi delar inte garderob, jag delar inte med dom i alla fall...... Så den här finns altså i ett rithäfte i min garderob tillsammans med massa annat! Det är en lite omgjord bild på Raven från Vampire Kisses Blodsband 1. Det är en väldigt bra mangaserie X)   Men nån får gärna förklara för mig varför den heter som den heter, jag fattar inte det! Böckerna heter bara Vampire Kisses Blodnband 1, Vampire Kisses Blodsband 2, 3....  Jag fattar inte!  Vampire Kisses kommer väll från att hon är ihop med en vampyr, men vad kommer blodsband ifrån?!
Aja, den äger! Och den finns också i min garderob <3

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

den är mycket snyggare när man INTE har tagit kort så där på sne! Varför gjorde jag det??

2010-08-20 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0