lite om igår

Hej! Igår var jag med Siri och Klara. Hade tänkt att va en heldag på stan, men efter ett tag där blev det ju så varmt, så vi tog en dag på stranden istället. (Än så länge är sommaren inte slut!:))Anna kom oxå ner när hon vakna, typ halv fyra. ;) ///I fredags skrev jag att jag skulle berätta om nått hände under dan, och det gjorde det faktiskt!:S Jag lyckades både hälla ut en burk nagellack på en duk som blev helt förstörd(även mitt golv är nu mera ganska rött) och så slog jag sönder 2 tekannor......scarry ..:S

Kommentarer
Postat av: klara

Det blev en lyckad och solig dag!:)<3

2010-08-15 @ 12:47:43
Postat av: Anna

och det var mitt nagellack!!

förresten glömm inte att skriva snedsträck signe XD

2010-08-15 @ 13:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0