Sjuk :(

har dret ont i halsen så jag stanna hemmafrån skolan idag, men jag ville gå för vi hade tekniik!!
Men jag hoppas jag kan gå imorron i alla fall. Jag MÅSTE va frisk imorron för ska jag och Astrid klippa oss. Och jag vill inte gå dit en annan gång själv för jag känner dom inte men det gör Astrid :P Hon säger att dom klipper som man vill! :O Alla frisörer jag har varit hos klipper ALDRIG som man vill! om man säger klipp topparna så klipper dom typ 5 cm! Och alla säger att jag har så bra och tjockt hår som aldrig blir slitet så lätt men varför klipper dom så jävla mycket då om det inte är slitet!!? Men dom här skulle klippa som man vill sa Astrid, så nu vågar jag klippa den här frisyren här :

^^

( jag hoppas att den gigantiska fjortispricken döljer att det igentligen är en kille, för jag vill ha sån frisyr!! )


det är christofer drew btw, sångarn i NeverShoutNever...

säg inget... och mobbas inte... -_-



ORGINALBIILD!!:

 



/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0