filmeer

A beatiful mind, Avatar                                the Buterfly effect
Changeling                                                      Die hard
E                                                                     Fight clubb, Forest Gump
Get smart                                                        Harry Potter
Inglourious basters                                           J
K                                                                    Lejonkungen ^^
M                                                              the Notebook
O                                                                    Pulp fiction
R                                                                    Snatch
T                                                                     U
V for Vendetta                                                  Watchman
X-man                                                              Y     
Z                                                                     Å
Ä                                                                     Ö

vaa bara 17!?

Skulle se om jag gilla en film på varge bokstav för jag älskar att kolla på film men det gjorde jag inte. men det känns som jag gillar fler filmer än så här...
jag lovar att jag kommer att komma på typ 100 filmer till när jag har lagt ut det här...


/anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom på O brother på o nu...

2010-08-29 @ 22:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0