V for Vendetta

Hej hej! Har just kollat klart på V for Vendetta med David. Det var jättemysigt ^^ Man måste utnyttja den korta tid han är hemma, och passa hans tider, även om det är mitt i natten X) I övermorron åker han tillbaka till Afganistan den stackarn. Sen kommer han inte hem förens till jul! :( Hoppas han överlever tills då ^^
Jag blir så stålt över honom, fast han är min storebror och är 8 år äldre! Eller jag beundrar honom kanske man säger. Jag undrar vart han kommer att hamna, i fn? Han vill till fn, eller så vill han bli juristekonomnånting. Ett tag ville han bli försökskanin ^^  Men han kan ju välja, han klarar allt. Jag är tydligen lik honom när han var liten, tänk om jag också blir diplomat ^^  I'm just sayin'...
XP



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0